2010年4月30日 星期五

如果可以再來一次

如果可以再來一次

我會好好上數學堂
唔會而家連分數都唔識
負數又唔曉


我會俾心機學好英文
而家做project會快得多

我會一早就同佢分手
唔應該奢望佢會為我浪子回頭

我唔會叫何SIR去死
太沒禮貌
直頭冇用腦!!
作為一個人都唔應該講咁既野
何SIR對唔住


我唔會睇佢SMS
搞到自己唔開心左咁多個月
唔知為嘜

我唔會係小六個年剪短晒D頭髮
呢個我真心後悔...

我都會和他拍拖
因為我們都開心過

我都會同佢做朋友
好彩我幾個月就睇清楚佢
令我細細個就知道人性醜陋既一面

我都會發展呢個錯覺
因為佢令我更清楚自己想要嘜野

我都會選擇這所中學
因為我開心認識到你們


沒有留言:

張貼留言