2010年5月6日 星期四

不可改變我那壞習慣

壞習慣
早前既BLOG已經提過
曾聽說同一個動作連續做二十日就會變成習慣
我認為習慣是一種行為
每一個週期就做同樣的事
例如每日都要睇新聞
每星期打一次BLOG
每個月M到前都想開火
不論好壞都是習慣
但每個人對"壞"一字都有不同見解


我的壞習慣


1. 每次用完既野都放晒係枱
張枱亂到我自己都冇坐過係到用
貪方便到極點
成日覺得D野第二日會用所以唔放返好

2. 每晚訓覺都唔熄收音機
明知自己將會訓著
都唔肯熄收音機
浪費資源!! 要戒!!

3. 每次都未聽晒人地講我就開口
改緊架啦~
再係咁開會個陣就會亂晒
同埋愈來愈自私自我自以為是

4. 返學遲到
無論返9點定點半
例牌遲上一兩個鐘
但係我接受唔到開會遲到
我覺得咁係不負責任
返學我對自己負責
但係開會係對大家負責

5. 有巴士唔搭搭小巴
明知小巴貴好多
但係死都要搭小巴
因為我最鐘意既交通公具係地鐵的士小巴

6. 每件事都諗唔好個面先
為左令自己唔好咁失望
我通常都會將所以事既負面諗到好大
咁樣到最後件事真係負面我都有心理準備
如果係正面既咁就萬分驚喜



應該仲有好多我自己唔知既壞習慣
請朋友們以悄悄話告訴我
我想了解自己更多

沒有留言:

張貼留言