2010年4月22日 星期四

正能量

我的正能量來源

1.晚上跟好友們開party

 這是一個小小城市論壇,學業愛情時事電視劇都會是topic
2.一再發現潘同學的白痴行為

 跌左枝筆,汁返個陣跌左份notes,汁返份notes,又再跌筆
3.和baby的無聊對話sms

 變態,所以我地係朋友,唔係朋友,咁係咩,你根本就係我 呀po,nana!!
4.網上討論區的ching回應
 網民:有性病呀 你唔医番好个臭西,將來冇人同你奶西,揾人小你个西都難!
 樓主:係呀..我唔止有臭西仲有臭腳添呀...痴線
http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=11915948&extra=page%3D2&page=2
5.跟獎門人玩webcam sam li test
發現自己是個很善良的人
 最水火不容的星座:雙子座
 最佳益友星座:獅子座
 最有默契的星座:山羊座
 我係白羊座既最佳損友星座XP

6.晚飯全都是自己喜歡的餸菜
 咖哩雞,冬瓜湯,菜心
7.發現獎門人仲有個多月就回歸
 世界盃都開始啦!!
8.身無分文的我在淘寶逛一天
 睇下都開心
9.曼聯贏波!!
 唔多解釋

10.自我day off
 歡樂派對

沒有留言:

張貼留言