2010年4月9日 星期五

我想像中的伊甸園 --- 死後的世界

我都唔知點解我會出個咁既題...


人死後去的不一定是伊甸園
但我知我不會落地獄
雖然我壞事做盡
但未至於要落地獄

伊甸園
會有阿當夏娃
不再是樹葉
他們會穿上家庭服
一人抱住一個小朋友
在門口迎賓
他們會為我戴上鮮花
給我一個愛的抱抱

伊甸園
周圍都鋪滿鮮花
一大遍草地
有很多動物
牠們都是友善的
能與人溝通的
有不同的人種
大家都用同一種語言
我會見到我的爺爺嫲嫲
侯賽恩忽必烈同埋希特拉

伊甸園
每一個人都平等
每一個人都很自由
但人仍然會有唔開心
因為要經歷唔開心才知什麼是開心




原來過得很快樂
只我一人未發覺

沒有留言:

張貼留言