2011年4月1日 星期五

與死神擦身而過

我與死神最埋身的一次
應該要回想到我小學既時候
我素來不諳水性
小時候同家人到摺左9世既水上樂園玩
還記得那個池
我稱之為大人池(咁細個理Q得佢叫咩名, 有得玩就得)
行下行下
行下又行下
呀!!!
成個人跌左落去
混亂中我見到有對男人腳
唔理三七二十一
狂抆佢條褲
可能佢覺得有水鬼
一望
見到我就黎死咁既樣
個男人(其實佢個樣睇落都係十幾廿歲姐)
就好似做戲咁抱起我 (見圖)
除左嘔水其實都冇咩野
跟住繼續玩 =]


仲有一次
其實冇咩特別
就係吹吹下頭個風筒爆炸
閃左一下火光
我辣到隻手黑左
不過如果佢爆勁d
我就仆街鳥

沒有留言:

張貼留言