2010年6月4日 星期五

十件最憎的事

1:多人既地方
一去到多人既地方
我就會好"文"
好想離開個到
好想殺晒個D人

2:一時一樣既人
有D人決定左又改決定左又改
我覺得決定前狂諗
諗一世都可以
但係決定左就唔應該改囉
最憎人晒我時間

3:除左人之外會行會走會郁既生物
其實我成日都講呢句
D人問我"狗你都驚?"
其實真係除左人之外我嘜都驚

4:對事/物唔清晰
我會好想知今日既行程
大約做D咩有咩人去咩地方

5:遲到既人
身邊太多會遲到遲得好緊要既人
少則一兩個鐘
大則三四個鐘都夠膽死
搞到我都開始會遲到
因為知道佢會遲
我都唔洗咁準時

6:猥瑣既男人
個d眼神
個d動靜
真係又覺得佢地賤
又淆晒底
都唔知佢地係咪未見過女人

7:唔聽電話既人
你個電話唔聽
就不如唔好開啦
最好取消埋佢
整返個CALL台算啦
打十萬次都唔聽
真係火都黎埋

8:冇禮貌冇文化冇公德心唔自重既人
打尖嘴妙妙黑面明見有需要既人都唔讓坐等等
全部都好討厭
我都唔知佢地讀書個陣學嘜架

9:懶叻既人
識少少扮代表
你知唔知全世界都笑緊你呀!
重扮博士!

10:講大話既人
我真係唔知點解有d人講大話講到好小事都要講
人地問你有冇兄弟姊妹都要講大話
唔覺得好無聊架咩
點解唔可以交個心出黎做朋友呢?
唔係人人都想你死架

沒有留言:

張貼留言